Psycholožka Gloria Mark z University of California, která zkoumá lidskou pozornost už přes dvacet let, zjistila, že průměrně vydržíme sledovat jednu věc na obrazovce jen 47 vteřin. Pro srovnání, v roce 2003 to bylo dvě a půl minuty.
Máme jich pro vás 8!
Prvních pár vteřin rozhoduje. Ujistěte se, že divák ihned pochopí, co sleduje, a že ho to zaujme:
2. Jasné a včasné umístění značky
Pokud je vaším cílem budování značky, nezapomeňte logo nebo jiné identifikovatelné prvky umístit brzy.
3. Příběh, který zaujme
Vyprávění příběhu je jedním z nejefektivnějších způsobů, jak udržet divákovu pozornost:
4. Zábava a překvapení
Lidé milují humor, proč toho nevyužít..
5. Optimalizace pro konkrétní platformy
Různé platformy mají různá pravidla a zvyklosti. Přizpůsobte svůj obsah:
6. Konzistentní použití symbolů
Konzistence pomáhá vytvořit spojení mezi divákem a značkou:
7. Testování
Data jsou váš nejlepší pomocník. Testujte, co funguje, a přizpůsobujte obsah:
8. Výzva k akci (CTA)
I když jde hlavně o zaujetí, nezapomeňte divákovi naznačit, co má dělat dál. Krátká, jasná a vizuálně přitažlivá výzva k akci (například „Podívejte se hned“, „Kupte nyní“ nebo „Sledujte další“) může prodloužit jejich zapojení.
Ozvěte se nám, rádi navrhneme řešení na míru i pro Vás!