en
Všechny příspěvky blogu

Marketing ON v Ostravě

Autor: surface 14. 10. 2024 aktuality e-commerce e-shop marketing web

Marketing ON! Setkání nás všech, kteří onlinem žijeme!

A tak jsme neváhali, koupili vstupenky, naleštili Zuzky auto a 10. října vyrazili do Ostravy na konferenci. Přece nebudou Zlíňáci dělat v Ostravě ostudu.

Konference se konala v nově zrekonstruovaných prostorách bývalé Textilie Ostravica. Krásně zrekonstruovaných, to ano, ale příště trošku více zatopte.

Čas jsme strávili na přednáškách, které se odehrávaly na dvou stagích. Protože běžely souběžně, rozdělili jsme se a každý z nás si vybral tu pro něj nejzajímavější. O pauzách jsme sdíleli své postřehy ze skvělých prezentací a samozřejmě….neodmítli jsme
ani posilnění z rautu. A jestli nic nezbylo, tak sorry.

Takové akce máme fakt rádi! I když se po letech v oboru hledá „AHA moment“
čím dál hůř, marketing jde pořád dopředu a je nezbytné držet krok, objevovat nové poznatky, připomínat si ty staré a hlavně se utvrdit v tom, že náš kompas směřuje správným směrem.

A co si budeme – je to taky skvělý teambuilding. S kolegy si takový den vždycky maximálně užijeme.

Kdo že tam byl?

Na první stagi jsme si mohli poslechnout Tomáše Cibora, Václava Vítka, Annu Marešovou, Martina Bernátka a Karla „Mindless“ Novotného.
Druhá stage patřila Marku Mašánovi, Michalu Benatzkému, Ondřeji Hanákovi, Tomáši Horáčkovi, Václavu Prakovi a Davidu Vyskočilovi.

A kdo to u nás vyhrál?

Všichni řečníci nabídli skvělé přednášky, každá měla zkrátka své koule a rozsekala dané téma na kousky! Vypíchněme to nejlepší…. Ondřej Hanák a Tomáš Horáček z elegal.cz, nám přiblížili práva a autorské vlastnictví v souvislosti s umělou inteligencí.
Navíc ukázali, jaké možnosti lze klientům nabídnout a z jakých generátorů lze čerpat.
Vše bylo ilustrováno na konkrétních příkladech – jasně, stručně, prakticky.

Anna Marešová nás okouzlila nejen svými návrhy, ale také příběhem o tom,
jak se od jednotlivých produktů dostala až k vlastní firmě. Její značka Whoop-de-doo, která vyrábí prémiové intimní pomůcky pro ženy, boří společenská tabu a otevírá debatu. Když se Anna zrovna nevěnuje těmto návrhům, navrhuje třeba kolejová vozidla nebo lanovky – například tu, která bude jezdit na Petřín.

Martin Bernátek, nám blízký podobným myšlením i vazbám na Zlín, nás provedl budováním firmy skrze značku. Vize, mise, péče a brand leadership jsou pro něj klíčová slova. Ceníme. Martin je pro nás důkazem toho, co tvrdil i další speaker – Karel Mindless Novotný, že selský rozum a instinktivní myšlení vás mohou dovést nejdál.
„A komu tím prospějete, co?“

Karel Mindless Novotný s humorem tvrdí, že internet je plný všelijakých brandových nástrojů a frameworků, ale často stačí jen zdravý rozum, fantazie a nadhled.
My s tímhle přístupem naprosto souhlasíme! Jeho prezentace byla navíc protkána hláškami z oblíbených českých komedií, které skrytě obsahovaly otázky,
díky kterým si můžete ujasnit, jak svou značku budovat.

Máte taky pocit, že za content označujeme každej prd? „To smrdí“. Říká Tomáš Cibor
z boomerangu.

Děkujeme všem přednášejícím a samozřejmě pořadatelům z Advisio za skvěle strávené odpoledne v Ostravě!

 

Sdílet příspěvek

Další články

Všechny příspěvky

Máte zájem o naše služby?

Ozvěte se nám, rádi navrhneme řešení na míru i pro Vás!