Psaní blogu bez zpětné vazby je jako střílet naslepo. Pokud nesledujete, jak si jednotlivé články vedou, nemůžete zjistit, zda vůbec nějak přispívají k úspěchu vašeho byznysu.
Jak to napravit: Používejte nástroje, jako je Google Search Console (GSC). Sledujte, jak se nově publikované články řadí ve vyhledávání, jakou mají organickou návštěvnost a jak roste jejich popularita v čase. Tím zjistíte, která témata jsou oblíbená vaším publikem.
Mít spoustu návštěv na webu je hezké. Co ale, pokud netušíte, jaký má tato návštěva dopad na vaše tržby?
Jak to napravit: Každá návštěva má svou hodnotu. Spočítejte si ji! Použijte data z GSC
a nastavte sledování konverzí ve svém analytickém nástroji.
Publikace článku by neměla být konečná stanice. Pokud s obsahem nepracujete dále, přicházíte o možnosti, jak ho znovu využít a dostat ho k dalšímu publiku.
Jak to napravit: Rozstříhejte obsah na menší kousky. Zajímavé části článku můžete použít jako podklady pro příspěvky na sociálních sítích nebo natočit ve formátu krátkých videí. Dobrý obsah můžete recyklovat a maximalizovat tak jeho hodnotu.
Spoléhat se pouze na organickou návštěvnost je omezené. Dobře napsaný článek může být skvělou landing page i pro placenou reklamu.
Jak to napravit: Investujte do propagace blogových příspěvku pomocí reklam na sociálních sítích nebo ve vyhledávání. Kvalitní obsah má potenciál dosahovat mnohem nižších nákladů na proklik a přitahovat nové zákazníky, kteří nemusí skončit pouze
u návštěvy článku, ale pokračovat v prohlídce vašeho webu.
Jednorázové psaní článků nepřinese dlouhodobý efekt. Obsah, který přitáhne zákazníky, musí být pravidelně aktualizován a rozšiřován.
Jak to napravit: Sestavte obsahovou strategii a vytvořte si realistický plán publikace. Pište pravidelně a dlouhodobě, abyste mohli budovat silnou komunitu kolem vaší značky.
Povrchní nebo nekvalitní články nikoho nezaujmou. Pište užitečné věci! Poraďte svým čtenářům nebo jim sdělte nějakou zajímavost.
Jak to napravit: Inspirujte se reálnými zkušenostmi vašich zákazníků. Zpracovávejte témata, která konkurence už pokryla, ale udělejte to lépe – detailněji, stručnějí
nebo z jiného úhlu pohledu. Tím si získáte důvěru a pozornost.
Ozvěte se nám, rádi navrhneme řešení na míru i pro Vás!