UGC jako modla a obsah na sociálních sítích? Bušit to, jak jen to jde. To dobré půjde vidět. Tvořit konzistentní obsah s jasnými sděleními. A když navíc přidáte špetku humoru a originality… to se dějí kouzla. Děkujeme Tomáši Čechovi za skvělou prezentaci a chuť to dělat jinak.
Nezapomenout na čísla a strategie může přinést růst vzhůru. A že neutratíte všechny vydělané peníze, ale necháte si nějaký ten polštář na bezesné noci, to se taky může hodně vyplatit.
Jirka Zima z Niceboye umožnil nakouknout pod pokličku značky, která se nebála investovat do marketingu, a to jí přineslo hodně ovoce.
Odlišujte se a nedělejte chujády! Michal Pastier provázel svou prezentací se skvělým smyslem pro humor, ale hlavně přinesl užitečné rady k zamyšlení. Proč se dívat na konkurenci a snažit se jít stejnou cestou, když hlavní je vyniknout a jít svou vlastní? Pomůckou pro odlišení může být dotaz: Z čeho byste jako zákazník měli strach? Eliminace a vyhnutí se tomuto zákaznickému strachu pak může být klíčem k úspěchu.
Meta Ads s Honzou Bartošem:
Honza nám ukázal, jak dostat z reklam na Facebooku
a Instagramu maximum a že přehlednost webu a informací, které zákazník dostane, jsou klíčové. To často připomínáme i našim klientům. Marketing je o celku, který vzniká a je důležité myslet na všechno, u čeho by zákazník mohl narazit.
PLACEMENT.cz:
Jak na web, který nezabíjí konverze? Z workshopu jsme si odnesli nejen to, že to děláme vlastně dobře, ale i konkrétní tipy, jak být stále lepší a lepší.
Ozvěte se nám, rádi navrhneme řešení na míru i pro Vás!